امام محمد باقر (ع):هر مؤمني كه به قصد ديدن برادر مؤمن خود از خانه بيرون رود حق او را شناسد حق تعالي به هر گامي حسنه‌اي در نامه‌ي عملش بنويسد و گناهي از او محو كند و درجه‌اي براي او بلند كند.
منو اصلی
مدل های موجود در حوزه مطالعات مدیریت اخلاق
مدل های موجود در حوزه مطالعات مدیریت اخلاق تاریخ ثبت : 1392/07/28
طبقه بندي : ,31,32,
عنوان مقاله : مدل های موجود در حوزه مطالعات مدیریت اخلاق
خلاصه مقاله : مدل اخلاق کسب و کار کولینز: دکتر کولینز(2009) مولفه¬های اصلی اخلاق کسب¬وکار را شامل شاخصه¬های: استخدام کارکنان اخلاقی، کدهای اخلاقی، تصمیم¬سازی اخلاقی، تربیت اخلاقی، توجه به تنوع و نیازهای کارکنان، سیستم گزارش مسایل اخلاق کسب¬وکار، رهبری اخلاق-مدار، اهداف کار، ارزیابی عملکرد، توانمندسازی کارکنان اخلاقی، مدیریت محیط زیست و مسئولیت اجتماعی سازمان می¬داند. (کولینز ، 2009) در ادامه این مدل به صورت شماتیک آورده شده است: وی در ادامه با تعریف مولفه¬هایی برای هر یک از شاخص¬ها، اقدام به تشکیل پرسشنامه¬ای به منظور سنجش اخلاق کسب-وکار بر اساس بهترین تکرار نموده است. همچنین از ویژگی¬های مدل کولینز سادگی در عین کاربردی بودن است که بر این اساس مورد توجه مدل مورد استفاده در پژوهش حاضر نیز قرار گرفته است.
فایل مقاله : دانلود فايل
تعداد نمایش : 1817 <<بازگشت

كليه حقوق اطلاعات و مطالب اين سايت محفوظ و متعلق به سایت ایران اخلاق می باشد